On kohta ohi! Mulle se on just se ja samaa Onko pääsiäinen vai ei! Ihan tavallinen sunnuntai on mulle. Menen valvomaan ja tulee olemaan tylsäääää yö. Valvon yhden kanssa joka on niin.. PLAH! Hänellä ei oo mitään huumori, Yleensä me juodaan kahvi jossain vaihessa mutta tän kaverin kanssa ei mitään..

Taas istun tässä ja mietin.. Pitäis jotain tehdä mun elämän kanssa. Olen ylipainoinen.. ja aika paljonkin.. ainakin 20 kg pitäis saada pois, mutta joka kerta kun ajattelen sitä niin syön enemmän suklaata. Olen riipuvainen!!!

Tiedän että kun saan tossut jalkaan ja menen kävelylle niin tulee niin hyvä olo sen jälkeen mutta se että pitäis laittaa ne kengät jalkaan.. *Huokaus*  No jos sitten kun me saadan koiran, olen niin innoissa sen jutun takia! Sen takia voisin nyt jo laittaa ne kengät jalkaan ja menen ulos kävelylle! Yes niin teen!

*Peace*