nyt pitäis siis jotain järkevää kirjoittaa vai?

Lauantai.. mitä tämä lauantai on tuonut mulle? Ei yhtään mitään!! Yksi vapaa päivä, huomenna menen valvomaan taas.. 2 yötä, sitten mulla on ihanaaaa pikku loma! 

Olen niin väsy koko ajan, meinaan kyllä puhuu vähän osastohoitajan kanssa. Jotain täytyy tehdä töissä muuten kaikki jää kohta saikulla. Meillä on niin raskasta siellä. Olen hoitaja vanhainkodissa. Kun tulen kotiin ja pitäis jaksaa olla lasten kanssa niin nukahdan sohvalla, fiksu? Ei ole!

No elämä on, toivottavasti se muuttu kohta!

Me ollaan päätetty nytten että me hankitaan koira   Kääpiösnautseri tulee kesällä tai kesän jälkeen ollan mietitty! Mulla on jo kenneli päätetty, Kennel peacemaker! Olen niin onnellinen olen niin kauan halunut, mies on vaan sanonut että ei ikinä!! Mutta nyt hän sitten tajus että ois ihana jos täällä ois pieni koira!

Nyt sattuu mun maha niin paljon että menen makamaan hetkeksi.. onneksi lapset menee kohta nukkumaan niin voin vaikka itkeä vähän kun se sattuu, en edes tiedä mitä siellä on, ja pelottaa vähän!!

*over and out*