Meni aika hyvin. Pelkään mitä nyt yöllä tapahtuu kun en oo saanut nukkua ollenkaan, mies tule kotiin vasta tunnin päästä niin silloin pitäis mennä nukkumaan.
Luulen että hän luule että olen laittanut ruoka mutta paskan marjat mä mitä ruokaa jaksan tehdä! Pottumuussi ja makkara ois ja broileripyöryköitä... mutta kun en jaksaa kuorii perunoita, ja en tiedä jos meillä on curry niin paljon kotona että voisin laittaa curry kastiketta!

Mul on jalat ihan tosi väsy... ihan kun ois krapula Mutta niin se on kun on valvonut eikä oo yhtään nukkunut.

Innoissa olen kun mulla on nyt vaan tämä yö ja sitten mooonta vapaata. Menen sitten vasta sunnuntaina töihin. Pitäis kai yrittää suursiivota, kun on kevättä tulossa. Ehkä vois pestä ikkunatkin ainakin sisäpuolelta. Lauantaina olen tuplabuukannut   Yksi kaveri pitäis tulla leikkaa meidän omena puut ja sitten pitäis yksi perhe tulla meille. Ne asuu noin 400 km täältä..no elämä on voin vaan sanoa.

Olen saanut mun puhelin myyty!! En ehkä oo niin tyytyväien siihen hintaan mutta haluan uuden niin myyn vaan. Nyt on seurava onkelma.. nokia N97 mini vai Nokia 6760??

 

Taas on yksi päivä lähempi että me saadan koiran pennun

*Love*